Annons:
Etikett09-gallerier
Läst 2401 ggr
vibeke
10/28/07, 12:55 PM

Karla konsthantverk

 Jag är medlem i Karla Konsthantverk i Helsingborg. Vi söker intresserade konsthantverkare. Tre olika möjligheter finns; Att ställa ut under 1 månad, vara gästmedlem 3 månader eller bli fast medlem.

Vår hemsida: www.karlakonsthantverk.se

Titta in där. Väcker det intresse, ta kontakt med oss

Vibeke

Annons:
vibeke
11/3/07, 1:34 PM
#1

Puffar för Karla igen!

mariatingsund
11/3/07, 5:10 PM
#2

Hej Vibeke! Jag tror alla vi som kan tänkas vara hos er, har fullt upp nu före jul. Visst vore intressant, men du har inte skrivit om ekonomin, vad det kostar att vara gästutställare, vad man har för skyldigheter och möjligheter, det  skulle kanske underlätta. Tar ni in även saker till kommissionsförsäljning av fasta fast utomstående gästmedlemmar? Om sådana kan komma i fråga? När kommercen är som störst?

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

vibeke
1/30/08, 12:20 PM
#3

Hej Maria!

 Ursäkta att jag missat att svara ditt inlägg!

Mest säljs vid jul och vår-sommar. Vi har ibland gästmedlemmar som vi förlänger kontraktet med. Funkar bra. Jag vet att avgiften för gästmedlemmar nyligen förändrats men har inte stenkoll på det, så vill inte säga ngt som kanske är fel. Som gästmedlem behöver du endast se till att lager fylls på, om så behövs. I butiken arbetar bara vi som är fasta medlemmar.

Mer glas på Karla! Vi blir glada om ni tar kontakt med vår ansvariga, Carolina Dorup på info@karlakonsthantverk.se  alt. tisdagar på tel 042-218830(till butiken). Carolina står i butiken på tisdagar, nämligen.

Upp till toppen
Annons: