Annons:
Etikett15-praktikanter
Läst 1425 ggr
EvaRittsel
10/4/06, 12:11 AM

Praktikhjälp - efterlysning

Jag får inom kort två praktikanter till mig i Stockholm. Men jag kan inte ta emot dem hela tiden. Det gäller från vecka 42-45.

Finns det någon av er alla som vill ta emot en praktikant ngn dag i veckan i Stockholm? Båda går på gymnasium - en på Glas och design, en på Kostas Glasskolas hantverksprogram. Jättetrevliga tjejer!
De behöver veta hur man överlever som konsthanverkare och hur man arbetar!

Snälla! Hör av er!

Annons:
Bertil
10/4/06, 1:06 AM
#1

Snacka om intressant arbete vs lövkrattning eller fortbildningskurs inom AMS!! Måste ju finnas en del som nappar även om de inte skriver i strängen…risk för att verka allt för angelägen inför andra…men man får inte vara rädd för konkurrens…till syvende och sist är så man får kvittens på sitt eget värde och alla är nog intresserade av att skingra osäkerhet om var man står. Hoppas att det är blyghet som gör att folk inte skriver i strängen än att ingen nappar på detta erbjudande. Med rätt inställning och aktivitet går det ju alltid att hitta arbetsuppgifter för någon vecka till…och någon till…och någon till

mvh
Bertil

EvaRittsel
10/5/06, 12:19 AM
#2

Tack Bertil för din fina synpunkter. Nu gäller det några veckor och med gemensam kraft kan vi säkert lotsda dessa vidare i konsthantverkets arbetsvillkor!Flört

Upp till toppen
Annons: