Annons:
Etikett05-glasgravyr
Läst 3078 ggr
hjollan
2012-12-13 22:54

Ny här :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag är en tjej på 17 år ( snart 18) som älskar att graverar :) fick min första borr när jag var 9 -10 år av min mormor och morfar då dom såg min konstnärliga sida, sen dess jag har inte kunat sluta! det är så kul! :D jag graverar på all sorts glas (även speglar) och allt från skriva texter, till olika motiv :) familjen har kanske börjar trötta lite på allt graverat dom får i julklapp varje år ;)

Isommars fick jag en stor utmaning att gravera piser till en hästutsällning, blev ca.70 skålar jag graverade :) alla hästar fick en varsin skål med sitt namn på, var väldigt kul när ägarna sen kom fram och berömde mig för mitt fina jobb med dom :) efter det fick jag göra en Facebook sida för det jag håller på med (då det är mer än bara gravera) där jag lägger ut det jag gör :)

har kollat runt lite här och sett vilka otroligt vackra saker ni gör! det är jätte härligt att se! :)

Annons:
mariatingsund
2012-12-13 23:15
#1

Oh så kul att någon ger sig på gravering och tycker att det är det rätta uttryck för en :D Hoppas det går jättebra för dig, för talang har du :D Lägg gärna länken till din FB-sida, säkert många vill se dina gravyrer :D

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

hjollan
2012-12-13 23:35
#2

självklart! här är den :)

WWW.facebook.com/NellasHantverk

EvaRittsel
2012-12-25 17:39
#3

Fantastiskt vacker gravyr! Fortsätt så!!!!

Upp till toppen
Annons: