Annons:
Etikettövriga-frågor
Läst 2110 ggr
EvaRittsel
5/16/15, 8:08 PM

Ny ansvarig för Glaskonst i Fokus???

Sedan starten för en massa år sedan har jag hållit i denna sajt och svarat på frågor och drivit att man ska dela med sig av sina erfarenheter. Är det någon av er alla som vill ta över detta ansvar?
  Jag är numera pensionär och vill ägna mig mer åt egna utställningar. Och det tar inte lång tid att sköta sajten. Någon halvtimme varje vecka - max. Och publiceringsverktyget är relativt enkelt via fast dator. Lite skraltigt via telefon. Men pojkarna som håller i iFokus kanske kan göra något bättre. 

Jag lovar att hjälpa er om ni kör fast på någon fråga. Men min tid räcker inte till numera för att hålla sajten så bra som jag vill. Det är 1 370 personer som är medlemmar och som kommer att hjälpa dig med alla möjliga tips och idéer. 

Anta den här lilla utmaningen!!!! Bli ny Sajtvärd för Glaskonst i Fokus

Annons:
Janette
5/17/15, 8:09 AM
#1

Hej Eva! Jag vill gärna veta lite mer om vad det innebär att vara Sajtvärd. Jag har god datorvana och om Du vill "backa upp" med Ditt stora kunnande så är jag intresserad. :) Allt gott! Janette Skogshus


Allt gott!
Janette Skogshus

EvaRittsel
5/17/15, 11:05 PM
#2

Oj vad roligt.!!!!!! I morgon åker jag till Frankrike på semester i 14 dagar. Men jag kan i korthet berätta detta: Man bör vara delaktig i sajten varje vecka, svara på frågor - som ingen annan svarat på. Eller svar  som man tycker att man kan lite mer om. Gärna lägga upp någon egen artikel då och då. Det finns bra publiceringsverktyg som är lättanvända.  Det är en sajt som SKA dela med sig av kunskap. Jag fick mycket skit i början när jag delade brännkurvor och annat. Men ambitionen är att dela med sig - andra kopierar inte dina saker - men inspireras. Amatörer kopierar - för att sen gör egna alster. Så är ju gången…

Och jag har ju väldigt lång erfarenhet av allt från fusing till gjutning i sand, Moulle Perdu mm. Jag hjälper dig om du kör fast - om du ringer.

Vill så gärna bli pensionär och ägna mig mer åt utställningverksamhet så jag vill ta bort en del MÅSTEN från min värld. Men du kommer få bra backup från mig, Maria Feuk (Tingsund) och många andra om du tar över. Det kommer jag att se till.

Är du fortfarande intresserad kan jag under morgondagen ge dig rättigheter att vara en av värdarna på glaskonst. Då hinner du testa en del verktyg för publicering och sen kan vi höras när jag är åter i Sverige.

Janette
5/18/15, 8:18 AM
#3

Absolut, Eva! Jag är på! :)


Allt gott!
Janette Skogshus

EvaRittsel
5/18/15, 5:50 PM
#4

Jätteroligt. Varmt välkommen som blivande Sajtvärd. Har nu lagt in dig som Medarbetare och hopas det fungerar. Då kan du lägga upp egna artiklar och annat. Testa. Jag tar kontakt med dig när jag återvänt från Frankrike. Och jag vet att du an mycket eftersom du skrivit boken om Fusing.

Janette
5/18/15, 11:39 PM
#5

Tack Eva! Jag ser fram emot uppgiften! :) Allt gott! Janette


Allt gott!
Janette Skogshus

Upp till toppen
Annons: