Annons:
Etikett13-köpes-säljes
Läst 5380 ggr
Annicka.C
11/30/15, 4:12 PM

Glasslip

Hej! Jag har hittat denna på ebay, jag tror det är ett ok pris.. http://www.ebay.com/itm/270761338561 Jag funderar själv på att köpa från http://www.thegrindershop.com Men frakten blir så dyr… Så jag undrar om det är någon annan som är intresserad av att köpa slipmaskin här ifrån så man kan dela på frakten… Till totalsumman får man sedan räkna med att betala ca +25% i införselavgift.

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

Annons:
gunnelb
12/1/15, 2:36 PM
#1

Vilken maskin har du tänkt dig? Vet du hur stor frakten blir?

Annicka.C
12/1/15, 7:59 PM
#2

Tydligen spelar det ingen roll om man beställer flera då frakten är per maskin :(     hade tänkt B12 men frakten på den är 5000:- så det blir för mycket för mig, så det får nog va ett tag till.

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

gunnelb
12/1/15, 11:20 PM
#3

Det är rena rövarpriser i frakt.

LenaBe
12/3/15, 8:20 AM
#4

Annicka, har du tänkt på att de inte har 220 V i USA? Det är inte heller säkert att det bara blir ett pålägg på 25% (moms), det kan bli tull också. Då blir det ännu dyrare. Tyvärr

Annicka.C
12/3/15, 5:34 PM
#5

De maskiner jag tittat på är anpassade för 220v, jag har köpt maskiner från usa tidigare och de funkar utan problem. Då har jag nog haft tur tidigare, jag handlar en del från Usa o Kina men har alltid hamnat runt 25% även när jag fåt tulla. men tack för råden :D

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

LenaBe
12/3/15, 11:19 PM
#6

Bra att du tänkt på skillnader i el. Ja, du har nog haft tur, det beror nog på vad säljaren skrivit i sina exporthandlingar, jag har betalat mer än så, men momsen har jag kunnat få tillbaks eftersom jag har företag. Lycka till i ditt letande, säg till mig om du hittar något intressant. Jag kan eventuellt haka på

Annons:
Upp till toppen
Annons: