Annons:
Etikett06-glasmålning
Läst 3238 ggr
Hymmlan
4/19/10, 2:05 AM

Efterlyses!! Fyrkantiga glasfat

Har sökt i butiker och på nätet. Jag fusar och samplar ej egna fat och jag skulle vilja veta om någon i detta avlånga land kan tipsa om var man kan beställa omålade fyrkantiga eller runda glasfat från storlek 30x30 >

Annons:
mariatingsund
4/19/10, 12:59 PM
#1

City gross kanske? Jag efterlyser också alla modeller i finare glas hela tiden. Jag har inte kommit på en bra leverantör, och om man skulle vilja ta in direkt från utlandeet (t.ex. bormioli rocco) då får man beställa enorma mängder.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Hymmlan
4/20/10, 11:57 PM
#2

Tack för tipset Skrattande Men har redan vart där och hittade typ mattallrikar och mindre skålar. Är ute efter typ tillplattad amerikansk examensmössa i utseende av fat, kommer inte på ngn bättre beskrivning på utseendetSkrattande

kissidor
4/21/10, 6:31 PM
#3

en som är gjord i nån form liknande denna eller? http://www.warm-glass.co.uk/Shop/ProductDetails.aspx?ProductId=403 (fast du vill ha lite större om jag fattar rätt)

Värd på Mobiltelefoner och Android

mariatingsund
4/21/10, 7:55 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

För flera år sen fick jag tag på några sådana fat, nu minns jag inte exakt måttet men det var rätt stort. Det var franskt kristall och jättesnyggt. Vet någon om det finns någonstans att köpa, hojta gärna.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Hymmlan
4/22/10, 12:20 AM
#5

Jaa!! Just precis sådan form vill jag ha :) Och även typ av de andra som fanns på sajten. Vet du var man kan köpa sådana ??Skrattande

kissidor
4/22/10, 12:45 AM
#6

nä tyvärr… Rynkar på näsan (om det var mig du svarade) jag har en sån form själv som jag använder en hel del för jag tycker det blir i sin enkelhet jättesnygga fat - men det är ju ingen affär i att leja ut sådan fat-tillverkning åt hobbyfusare! men jag tänkte jag skulle kolla om det var den formen du menade iaf så kanske det underlättar för nån annan att svara

Värd på Mobiltelefoner och Android

Annons:
Upp till toppen
Annons: