Annons:
Etikett11-utställningar
Läst 2214 ggr
irode
9/29/09, 11:46 PM

NSKG Konstrunda

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej alla

Om någon är i närheten av Norra Skåne under dem två näste helgerna har NSKG konstrunda lö-sö kl 10-17.

Själv utställer jag i Hedbergshuset i Vinslöv ihop med tre målare.

Välkomna dit
:-) Inge

Annons:
mariatingsund
10/1/09, 12:43 AM
#1

Lycka till!! Jag kan nog inte åka nu, det är julplanering i högfart, men gör några kort snälla så vi kan ta del av det :-)

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

irode
10/3/09, 10:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2

Tack Maria.

Dagen i dag har varit underbar. Jämt med besökande, mycket beröm och lite försäljning. Inte dåligt på första dagen Flört

Här är ett kort på 'mitt' hörna

 

mariatingsund
10/5/09, 12:48 AM
#3

Vilken fin ljus lokal! Hyllorna, borden, vita dukar, och t o m solsken? Här öste ner i två dagar. Har du behövt köpa in alla dessa plexihållare till dina fat? Är det "masken" jag ser där i mitten? Hur högt hänger båtarna? Tyvärr syns inte detaljerna på fotot, men det är fint arrangerat.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

irode
10/5/09, 3:00 AM
#4

Ja, det är en jätteläcker lokal. Här är en länka till lite flera kort från utställningen. Och emellan regnet var lite sol :-)

Ja - det är 'maskan' i mitten Skrattande - och jag har skaffat plexiglashållare till mina fat. Hittade ett bra ställe, Nachridan,  i Danmark där det faktiskt gick att betala dem Flört.

:-) Inge

mariatingsund
10/5/09, 9:56 AM
#5

Du har ju gjort jättemycket nytt! Fint! Hoppas du säljer också så du har större lust att skapa nytt. Vore trevligt att se det i verkligheten. Jag är inne i sömnlösa perioden igen, hjärnan går på högvarv på nätterna så jag är jämt trött på dagarna. Men det går väl över när stressen lägger sig. Det var ju bra att veta om tallriksställ, jag köpte mina nästan för dubbelt.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Upp till toppen
Annons: