Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett13-köpes-säljes
Läst 3591 ggr
Sofia75
5

Glasfusingugn säljes

Så nu har min stora ugn äntligen landat här hemma hos mig och då vill jag ju sälja min lilla. Den är inte så jätteliten. Köpt på PMC i Uppsala februari 2011 och har försökt räkna ut hur många bränningar jag har gjort och i snitt två per månad. Det finns en liknande ugn hos PMC nu, den jag köpte är slut för tillfället. Skillnaden är att jag inte har pärllucka på min. Artikelnumret är: SAPR7BD. Alla papper finns kvar, det ingår en ugnshylla och du får med fyra klossar.

Nypris: 8250:-

Mitt pris: 4500:-

zoley
0

sofia 75. Jag undrar vart ugnen finns och om den är kvar såklart.

Sofia75
2

Ugnen finns kvar och finns i Tierp, ca fem mil norr om Uppsala. Ugnen kan säkert fraktas med post eller DHL. Jag har orginalkartong och annat emballage som ugnen kom i. Så på det sättet är det nog ingen fara.

zoley
0

Men se där :) där bor min moster och morbror:O)

Mitt mobil nummer är 070 2211796.

Mvh CharlotteSkrattande

EvaRittsel
0

Hoppas det lösts sig! At ugnen fått en ny förvaltare.

Sofia75
0

Slår dig en signal under morgondagen när jag har sovit klart efter en natts arbete.

Sofia75
0

Tänkte på det eftersom du bor åt Stockholmshållet… Om det underlättar för dig att hämta ugnen på Arlanda så kan jag ta bilen en dag och ta med mig den till jobbet. Återkom om hur du vill göra.

zoley
0

070 2211796.det bästa är att ringa mej:)

Jamen i slutet på månaden då nästa lön kommit;) då kan vi boka något  ok?

jag är så glad att den är kvar.

Men ring gärna har tappat ditt nummer, virrepanna som jag kan vara.ha det så länge

Mvh charlotte

zoley
0

hejsan Sofia!

jag är bara så hoppfull och nyfiken om du har ugnen kvar till mej? ring mej gärna, har snurrat bort ditt nummer.Förlåt vilken slarver jag är.

Men jag vill fortfarande ha ugnen

0702211796

mvh Charlotte

Maysis
0

Hej finns ugnen kvar i så vad är det för mått på den? MVH Maysis

Sofia75
0

Ugnen är såld sen en tid tillbaka.