Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett: 13-köpes-säljes
Läst 2000 ggr
mariatingsund
0

belysning på mässor/utställningar/visningar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

ni som använder halogenlampa under era glasskulpturer, jag har haft kopplingar när jag hade butik. Nu har jag hittat dem och tänkte utannonsera dem men först ville jag fråga er. Det är ett utmärkt sätt att slippa massor av extra sladdar. Det fungerar så att ni slipper använda var sin transformator till var sin lampa, utan kopplar ihop 6 lampor (3+3) som då går till EN transformator och därmed räcker ett vanligt uttag. Bifogar bilder så ni ser dem också. Jag har 4 st till salu, behåller en själv som räcker för mig nu när jag inte längre åker på mässor. Jag tänkte ha 80 Kr/st utan moms (ska inte räkna med moms på begagnat), men med kvitto så ni som har företag kan dra av.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Caruba
0

Hej Maria,

jag har lite svårt att fatt hur de används rent praktiskt med påkopplade lampor - är helt korkad när det gäller det elektriska. Men jag köper dem av dig för det verkar som något jag skulle kunna ha nytta av. Skicka gärna med en liten beskrivning eller om vi kan ringas vid. Du kan meddela mig konto att betala in på på FB.

Hälsningar

Carina

mariatingsund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den vita dosan på första bilden är transformator, det är istället för 6 sådana som jag skickar bild på nu. Sedan de 6 små svarta prickarna på första bilden stoppar man i dem sladdarna som man annars stoppar i den transformatorn på den nya bilden. Tadam, då har du plötsligt möjlighet att tända 6 lampor samtidigt med en enda strömbrytare.

EvaRittsel
0

Skicka dem till mig! Jag betalar!!! kram eva

mariatingsund
0

Hej Eva, jag har redan skickat till Carina Melander (Caruba) här ovan, Du kan se om hon fick användning för alla eller om hon kan/vill sälja vidare.