Säljer glasfusingglas, tillbehör och ugn!
Hejsan!
Hoppas allt är väl med er alla! =)
Jag har tidigare sett hur folk har sålt sina ugnar och div grejor här på glaskonstsidan och tänkte därför pröva att lägga ut våra grejor med. =)
Vi är ett studieförbund i Jönköping som inte har haft så mycket glasfusingcirklar som vi önskat och säljer därför av allt material vi har, vilket är mycket! =)
Allt från glasknivar, formar, glas o och färg för glas. Men även en ugn! (Modell IR 6090).
Titta gärna på våra annonser på Blocket och hör av dig om du skulle vara intresserad av något.
Ugnen:
http://www.blocket.se/jonkoping/Glasfusingugn_IR6090_50593201.htm?ca=17&w=1&last=1
Material och tillbehör:
http://www.blocket.se/jonkoping/Glasfusingmaterial_50593052.htm?ca=17&w=1
Va synd att kurserna inte vill komma igång ordentligt för er.
Ni har ju en del saker som jag är intresserad av. Men jag bor ju så långt ifrån Jönköping.
Jag vill gärna köpa den där glasskäraren, som jag inte vet vad den heter, men har sett på bild. Heter den Morton board eller något sånt?
Har mailat via Blocket.
Hej!
Jag har skickat ett mail från Blocket. Ring mig gärna!
Hälsningar Carina
Hej Anna! Jag har mejlat och ringt och sms:at som en tok sedan igår. Jag vill jättegärna köpa ugnen och tillbehör! Snälla, snälla hör av dig! =) Vänligaste hälsningar Helen
Hej på er!
Verkligen jätteroligt att så många har hört av sig! =)
Ni får förlåta mig för att jag har varit dålig på att höra av mig under helgen, men då jag säljer det här genom jobbet så hade jag "stängt av jobbar-Hannah" under helgen. =D
Det kunde jag gott och väl ha skrivit i det första inlägget! Förlåt mig.
Det är många som har hört av sig om alla grejorna, men dock en som var väldigt snabb i fredags vid middagstid som har första tjing.
Beroende på vad hon köper och OM köpet blir av, så får jag lov att höra av mig till er lite senare i veckan om hur det blir.
Hoppas detta är okej med er. =)
BellanK - Verkligen jättetråkigt att vi inte fick igång cirklar, ja. :-( Men nu kan vi kanske göra några andra glada då vi säljer ut allt! =D
Jättesynd att du bor så långt bort.
Hörs snart! =)
Mvh Hannah
Tusen tack för allt visat intresse!
Nu är alla saker sålda!
Mvh Hannah

Ja detta är ett utmärkt Forum för att sälja saker som har med glas att göra.