Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett05-glasgravyr
Läst 2731 ggr
FerretCrow
0

Gravyr stift

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej allihopa.

Hoppas ni kan hjälpa mig nu.

Jag söker en bra sida att beställa gravyr stift ifrån som har ett bra utbud.

Köpte ett set på Jula och fann en modell jag älskar men kan tusan inte hitta just det stiftet på internet =(

Det är stiftet längst till Höger på bilden.

Sedan undrar jag även om ni har bra tips på något poleringsmedel för glasgravyr?

Mvh erika

Kantza
0

Jag brukar köpa från ebay, så skickas det direkt från kina.

Kantza
1

Här är en länk till samma låda som du köpt. Inklusive frakt kostar den drygt 20:-
http://www.ebay.com/itm/QZO-30-Diamond-Burr-Set-Glass-Engraving-for-Dremel-Rotary-Tool-Drill-Bit-/131051944784?pt=AU_Tool_Parts_Accessories&hash=item1e834dfb50

Om du tar kontakt med säljaren kan du säkert beställa vilket stift du vill och hur många du vill. Så brukar jag göra.

/mvh Lisbeth

FerretCrow
0

Åh tack. hur lång tid brukar det ta för dom att skicka på ett ungefär?

Kantza
0

Ca 3 veckor. Ibland går det på några dagar, ibland tar det lite längre tid. Jag beställer nästan allt jag behöver via ebay, halsband, hängen, krokar till örhängen m.m. Bra kvalité till löjligt låga priser.

FerretCrow
0

#4 tack då ska jag testa det nästa gång. tyvärr har jag ett jobb på 25 special burkar som skall vara klara tills mitten på februari. så då kan tiden bli tajt =)

mariatingsund
0

Du kan köpa från Essemce eller från Forshaga dentaldepo, jag vet dock inte vad du behöver för tjocklek.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

EvaRittsel
0

Roligt med ebay. Billigt också.