Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett: 01-glasfusing
Läst 1628 ggr
LenaBe
0

Hjälp med att läsa min e-bok

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Är det någon som skulle kunna läsa min e-bok innan jag ger ut den. Den är skriven på engelska, men jag har redan 2 personer som kontrollerar min engelska. Det jag vill ha hjälp med är själva innehållet, så att jag inte har skrivit något som är obegripligt. Texten är sammanlagt ca 2 A-4 sidor, men jag har över 80 bilder i boken där jag förklarar hur man använder glaspulver och fiberpapper på många olika sätt för att skapa mönster i fusat glas.

Tack på förhand

Lena

aipmalmo
1

Är din bok tänkt att även svenskar ska läsa som är någorlunda bra på engelska kan jag läsa den

LenaBe
1

Hej! jo, alla som kan engelska ska kunna läsa den. Det jag behöver hjälp med är att se om jag skrivit är att se om jag förklarat så att alla förstår, och att jag inte glömt något steg. Engelskan är lätt!

Tack för hjälpen, mailar den så snart som jag gjort ändringar. Kan du skicka din mailadress i ett PM.

Lena

sanne62
0

vilken bra bok det verkar bli…bravo!!!

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

LenaBe
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 6
Förhandsgranskning av bild 2 av 6
Förhandsgranskning av bild 3 av 6
Förhandsgranskning av bild 4 av 6
Förhandsgranskning av bild 5 av 6
Förhandsgranskning av bild 6 av 6

Tack Sanne :)

Lägger in några bilder så att alla kan se vad det handlar om. Ju fler som läser desto bättre tror jag att den blir. Dessutom får ju den som läser boken tillgång till boken före alla andra helt utan kostnad.

sanne62
1

jag kan ställa upp och läsa om du vill ….vilka vackra fat du gjort 😃

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

LenaBe
0

Tack Sanne

Annicka.C
0

Jag läser oxå gärna den :)

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

aipmalmo
0

Har skickat min mail till dig nu

LenaBe
0

Tack alla, jag är nog inte klar med ändringarna förrän efter nyår :)