hej och välkommen.
Har du inga bilder att lägga upp så vi får se vad du gör ?
Hm tycker allt jag känner igen dessa bilder;) Gillar fortfarande den svart vita katten men en helsvart så hade det ju varit Thindra, eller vad säger du… Tiff?
De är jättefina vännen o du e så duktig.
//Pia

Hej Tiff/Louise ! Kul att du hittat hit också !!! Välkommen !!

Vilka fina saker du gör, sjöhästen har så vacker färg. Kanonfint ju
Hej Tiff!
Vilka fina "glashängen" i Tiffany.
Jag har just haft min första utställning i 3 dagar med fusat och slumpat glas. Jag sålde bra! Något som överraskade mig var att fusade fönsterhängen ( rätt små) sålde. Om kvällarna tog jag ned dem med röda lappar och hängde nästa dag upp nya -och dom sålde också. Fönsterhängena var lite billigare än andra arbeten. Orsaken är att i Sverige ser man inte så många, medan dom förekommer i högre grad i mitt hemland Finland. jag vill väcka intresse för fönstehängen.
I Sverige finns det gott om fönster och glasade rum. Här finns en växande marknad! Lycka till Tiff.
Vilket bra iniativ Eva tog med att starta dessa sidor!
Glad sommar önskas alla glasentusiaster!

Tack för dina fina ord. Jättefina bilder. Jag gillar verkligen Katten mest. #10 Kan du inte öppna detta i en ny länk i våprt forum. Det är jättebra tips för oss som vill leva med vår konst!
Hej
Jätte roligt att det kommer flera tiffare
Ser fram emot fler av dina fina glasverk
Kanonfina som vanligt "tiff" Ugglan var störtskön med sina stora ögon.
//Pia
Gud vad snyggt! Önskar verkligen att jag kunde sånt här!! Jag har precis beställt graveringsverktyg och ska testa lite sånt =0)
Har fått en massa bra tips från ÅsaF hos oss på pysselsajten!
En dag kanske man testar detta också! finns det kurser i det i Skåne?
Skåne vet jag inte, men i småland på Kosta Glascenter ska dom börja ha det till hösten!!
Trollsländan är perfekt
Så fina saker du gör!!! Du har gett Tiffanytekniken ett helt nytt ansikte i min värld! Mvh Janette
Allt gott!
Janette Skogshus
Trollsländan blev kanon. Gillar vingarna helt klart.
//Pia