Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett01-glasfusing
Läst 1727 ggr
Hubert
0

Ny foton

Med bland annat en del på fusat och gjutet glas, lyckat och misslyckat. Välkommen till mitt fotoalbum./Louise

irode
0

En massa riktigt spändande grejar!!! Tack för att du delar med os.

:-) Inge

mariatingsund
0

varför kan jag inte komma in på din personliga sida? Det visar bara error, jag trodde igår att det var bara provisoriskt, men det gick inte idag heller.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Hubert
0

Hmmm jag har visa för alla i mina personliga inställningar så jag vet inte vad det kan vara.

EvaRittsel
0

Det gick jättebra för mig just nu att komma dit och se alla spännande foton. Tack för den titten!

heafusing
0

Jag har också kunnat se dem nu. Helt fantastiska! Jag gillar verkligen ditt sätt att fota dina alster på spegelglas utomhus. Tog ett tag innan jag fattade hur du hade gjort.

mariatingsund
0

Tyvätt… 

Server Error in '/' Application.

=========================================

Object reference not set to an instance of an object.

Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Hubert
0

Tack för fina ord, det är kul att se andra och dela med sig som tack och hoppas det ger någon annan lust att fortsätta.

Ok Maria det ser ut som din kontakt med servern inte är helt ok. Så en bra sak alltid att börja med brukar vara att logga ut och sen in igen, stänga av kopplingen och sen upp igen efter fem minuter. Annars, support. Lycka till. Louise

EvaRittsel
0

Häpp. Här är en som råkat ut för buggar. Hoppas du inte misströstat!

mariatingsund
0

vadå buggar? Jag tycker det går med snigelfart när jag är ute på nätet - trots ADSL. Vad ska jag göra så allt blir rätt? Jag får aldrig upp högermenyn heller trots att jag är inloggad.

Hubert
0

#9 Maria, har du rensat din dator på länge ifrån alla cookies och temporära filer….Städat och gjort en diskdefragmenterat? Annars kan det vara det som sluggar igen i systemet så det går långsamt! Att du inte får upp högermarginalen kan vara pga skräp i systemet!

mariatingsund
0

Jag rensdar regelbundet, tar bort inte bara cookis utan allt.

Hubert
0

Bra. Är det helt tomt eller är det errormeddelande i din högra meny?

mariatingsund
0

Nä, det är goggleannonser som om jag inte var inloggad

Hubert
0

Och om du loggar in och loggar ut en gång hur blir det då? Ibland minns datorn i det som kallas caschminnet och det på något sätt har hakat upp sig. Jag ska se om jag kommer ihåg hur hur man fixade det…../Louise

mariatingsund
0

Jag har googleannonser nu också på högersidan, medan jag är inloggad och skriver dessa rader. Jag har rensat varje dag nu i internet-alternativ, men det verkar inte hjälpa, så jag är totalt hjälplös, irriterad och förbannad, för ibland går det saktare än med bara modem, eller också går det inte alls. Jag måste ominstallera alltihop, eller kanske det räcker om jag ominstallerar nätet och e-posten? Och hur tusan gör jag det?

Cloetta
0

Jag har googleannonser när jag använder Mozilla och högermeny när jag använder Explorer. Tidigare har det fungerat bra med Mozilla, men tydligen inte nu. Vilken webbläsare använder du?

Cloetta
0

Men jag kommer in i fotoalbumet med båda!

Hubert
0

Finns det inte en teknikperson som heter staffan någonting här på forumet som skulle kunna tipsa om hur ni ska få till det….så ni slipper ominstallera allt!

mariatingsund
0

Jag har nog något program som spökar, kanske installerat Incredi två gånger eller typ liknande problem, eftersom det hakar upp sig så ofta och så olika. Om jag loggar in på glaskonst längst ner på sidan,  då funkar, men inte om jag loggar in till ett visst inlägg för att skriva till. Vi skulle ju skrivit allt detta under en ny tråd, jag ville ju inte vara pirat och kapa din tråd.

Hubert
0

Ingen fara Maria! Hoppas du får iordning på din dator.GladLouise

lotta2
0

Sådana problem med errormeddelanden ska du kontakta värden på sajen eller en Medarbetare så kan dom säga till dom som jobbar på iFokus. Dom kan ju inte fixa felen om dom inte rapporteras in. Att du inte ser höger marginalen  misstänker jag också att det är din webläsare som inte funkar, det brukar ofta vara det. Kan du testa med en annan och se om problemet ger sej då? Mozilla eller Internet explorer?

mariatingsund
0

vet ni då hur man ominstallerar explorer? Jag hade önskat svar i datorn.ifokus, men fick ingen napp.