Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett13-köpes-säljes
Läst 5919 ggr
Annicka.C
0

Fusingugn & glasslip köpes

Jag letar efter en begagnad glasslip/polermaskin typ som billderna… och en fusingugn modell större, har en 40x40 cm idag och vill ha en större, allt av intresse

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

Annicka.C
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

eller som denna…

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

mariatingsund
1

Jag är också intresserad av sådana, vi kanske kan samfrakta till Sverige?

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

mariatingsund
1

De har bedrövliga priser på denna sida, men i USA kostar det bara typ lite över 1000 Kr.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

ullapådammshult
0

Jag är också intresserad av en sådan slip. Hur mycket kan frakten från USA kosta?

gunnelb
0

Annicka, hör av dig innan du handlar. Jag skulle eventuellt också vara intresserad av en sådan slip.

Annicka.C
1

Det verkar som vi är många intresserade.. Jag hör av mig om jag hittar något!

Mvh.Annicka

boande
0

Har du fått tag i någon glasugn? På grund av dödsfall kommer jag att sälja min hustrus ugn Modell IR 6090 8 kW med automatik för temperaturen mm inhandlad hos EDAB i Strängnäs

Innermått B95 cm. Djup 63 cm. Höjd 30 cm
Yttermått B131 cm. Djup 76 cm, Höjd 115 cm

Vikt ca 100 kg

mail@boandersson.se

boande
0

Betr glasugnen så ska e-postadressen till mig vara
mail@boandersson.se

Caruba
0
Koylie
0

Hej
Hur har det gått? Blev det nåt köp? 
Trådstarten var i fjol höst, men jag är intresserad, så länge som slipen är anpassad för vårt elnät.

Elsap
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en sådan Inland slip att sälja. Med en extra slipskiva (1200 grit) utöver de andra 3 + polerdel som medföljer maskinen från leverantör. Köpt för 4425:- inklusive moms. Mycket sparsamt använd och i fint skick. Säljes pga tidsbrist.

Elsap
0

Mail: yllepylleh@yahoo.se om någon är intresserad 😊