Glaskonst iFokus

Glaskonst

Läst 228 ggr
mikabeyer70@gmail.com
0

Söker Glasfusingugn

Jag söker en mindre ugntill att göra smycken, skålar och ljuslyktor och som klarar 10 A, är automatisk.

jeannetteezquerro@gmail.com
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej efter 11 år med ugnen som fungerar perfekt och inga klagomål om dess prestanda, vill jag sälja den för lite använding efter de senaste åren. Lätt att transportera och använda i en lägenhet (ingen stor risk). Jag har också mycket speciellt ugnpapper (många meter) och några glas bitar (System 96) som kan användas, inklusive verktyg (skär och avdelare) för att komplettera kombon!.

Detaljer:

-UGN SMYCKE JW-8
[620429]
JW-8 Smycke- och pärlugn, Max 1 000°C JW-8 är en ugn som är speciellt framtagen för dig som designar egna pärlor och smycken. Till skillnad från de flesta andra ugnar på marknaden så är den tillverkad i rostfritt stål och utrustad med en digital automatik, allt med fokus på kvalitet och säkerhet. Ugnen ansluts enkelt med vanlig jordad stickpropp (230V). Ugnen finns normalt i lager. Utvändiga mått (BxDxH): 500 x 425 x 375 mm, Invändiga mått (BxDxH): 215 x 215 x 165 mm, Vikt: 28 kg, Max. Temperatur: 1000C, Effekt: 1,7kW, Anslutning: 230-J, Styrning: TC-51 Digital automatik.

(med instruktionerna).

SUPER PRIS: 25.000 Kr!

SMS: 0739246941
Mvh,
Jeannette