Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett12-tips-och-tricks
Läst 1630 ggr
Brittinger
0

Blästervinyl

Hej

Är det någon sommkan ge mig tips på var jag kan hitta blästervinyl? Om det nu heter så, blästerfilm kanske? Enda träffarna jag fått på google är ke-levin och ett antal förslag på blästerfilm som klistras fast på glasrutor för att de ska se frostade ut Skrikandes Måste väl finnas någon som har vinyl som man kan skära med kniv, har inte råd med pllotter just nu i alla fall.

Och fotoresist passar inte alla jobb och så kostar den skjortan med. Har nyss utökat familjen med en liten tibbe-dam, fyra mån och det tog så klart på kassan men ooo så fin hon är :)

mariatingsund
0

Kontaktinformation, Textman AB

Telefonnummer:

031-265690

Telefax:

031-264603

Mobiltelefon:

Okänt

Besöksadress:

von Utfallsgatan 20
41505, GÖTEBORG

Postadress:

Box 17023
40261, GÖTEBORG

Hemsida:

Klicka här

E-post:

info@textman.se

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

mariatingsund
0

om du inte vill köpa en hel rulle, kan jag hjälpa med några meter eller vad du behöver.

mariatingsund
0

Min är vit blank, kostar 40 Kr/m, och är 60 cm bred. Jag kan skära upp till A4 format, så det ryms i ett kuvert, om det skulle passa.

Brittinger
0

Jättebra om jag kan köpa lite av dig, har skrivit ett mess till dig.

Du är en ängel med kunskapkälla i klass med mimers när det gäller glas o allt som hör till Skrattande

mariatingsund
0

mimers?

Brittinger
0

Mimer sitter i en källa nedanför Yggdrasil, och harall världens visdom

mariatingsund
0

jaha, där brister mina svenska kunskaper. Men nu vet jag det. Tack tack, då vet jag också att det där ovan var beröm…Skrattande