Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett11-utställningar
Läst 2027 ggr
Anita
0

Välkomna till Kyrkhamn!

Jag vill passa på att meddela att när det pågår Naturvandring kl.10.00-12.00 med utgångspunkt från Ingenjörsvillan a 100 kronor i Kyrkhamn med Pelle Holmberg och Janne Sääf www.lovsta.nu är jag i Studioglas ateljé mellan kl.10.00-15.00 och då visar jag runt där och i vår stora utställningsal där det finns lite glaskonst av oss fyra olika glaskonstnärinnor www.rittsel.se Givetvis är det försäljning av smycken och änglar ca 150- 300 kr. Kyrkhamns Café har öppet mellan kl.12.00-16.00, hjärtligt välkomna!

Söndagarna 27/1, 24/2, 30/3, 27/4 och 25/5 är det Kyrkhamn vid Mälaren som gäller. Det är ett underbart friluftsområde.

Anita

Bertil
0

Puttar upp denna sträng. Et ypperlig utflykt för er som bor i Stockholmsområdet.

mvh
Bertil

Anita
0

Galerie Plaisiren på Maltesholmsvägen 1 vid Hässelby Slott ställer ut kända och okända västerortskonstnärer och några av dem arbetar med glaskonst.

Vårslongens Vernissage är lördagen den 26 april kl.13-17

Öppet 27/4, Valborgsmässoafton, Första maj 12-16

Café i källarvalven (lördag och söndag)

Arrangör: Hässelby-Vällingby Konstklubb

EvaRittsel
0

Och nu är jag på gång igen. Har flyttat min atelje och haft lite tid att svara på alla inlägg. Men kom och besök oss i Kyrkhamn! Och gå in på Galerie Palisiren på ditvägen.