Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikettövriga-frågor
Läst 1628 ggr
Bang
0

Smycken i micron

Hej. Är det någon som vet var i Göteborgsområdet jag kan köpa det tillbehör så man kan fusa smycken i micron? Vad heter den?

Hälsn

Bang

kia1
0

Den heter ART BOX och du kan köpa den hos

http://www.khbdesign.com/

www.folkare.com

minx
0

den heter artbox och finns att beställa från slöjddetaljer :) jag har tyvärr ingen aning om vart den finns att få tag på i gbg.

Jag har en sån och den funkar kanon om man bara håller på i liten skala.

Bang
0

Hej kia 1 och minx.

Jättemycket tack för era svar, nu vet jag både vad jag ska fråga efter och var.

Ha en riktigt goo helg.

Hälsn

Bang

Anita
0

På en kurs fick jag se denna lilla underbara miniugn och vi lade in tre prover men det blev för varmt pga av mängden och metallen i ngn så läs bruksanvisningen noga. En sak och inte för länge med orange färg pga värmen.

ChiliDesign
0

Hejsan, kan tipsa om shop i Luleå som har den. De är inriktade på pärlor annars, men kan inte minnas vad de heter. Det blir dessutom fraktfritt hos dem så det gör ju inget att det ligger ända borta i Luleå! Maila eller PMa mig gärna om du/ni vill veta vad affären heter, är alltså en webbshop, och TROR de har "verklig affär" också. Kostar runt 900 o fraktfritt somsagt.

Hör gärna av er om ni vill att jag ska reda på vad affären heter!

Kram från Maria!

EvaRittsel
0

Jag har provat en. Det gick superbra tills jag bestämde mig för att göra tra smycken på samma gång och spara tid. Nu har jag en sönderbränd ugn i stället. LÄS BRUKSANVISNINGEN. Den funkar bra och ksotar bara ca 1 000 kr.

ChiliDesign
0

Vet inte vart mitt inlägg tog vägen förut, men

www.pearlshop.se har art boxen. Och det är fraktfritt, och man får rabatt så den blir att kosta dryga 900kronor. Helt perfekt enligt mig.

EvaRittsel
0

Gjorde nytt prov i helgen. Bräningen är baserad på Bullesyeglas - inte för System 96. Då behövs mer tid - inte 3 minuter - utan ca 4 minuter.