Så häftiga fat!!!
Vad slumpar du i? Formarna ser mycket organiska ut!
Ja, jag har gjort dom själv av lera som jag bränt och lerformerna har legat i gipsformar som jag gjutit ute i en grop. Jag vill ha det levande och organiska för det känns mer levande!
Jätte fina fat! Helt fantastiska! Är det bullseye-glas du använder?
Japp!
Kanonfint! när du gör egna formar borrar du hål i dem då också?
Ja när dom är så här stora, tre stycken 5 milimeters hål i en triangel så om, och inte ofta, om det blir en lite blupp på glaset så ser det i alla fall medvetet och snyggt ut.

Underbart vackra fat !!! 
Tack alla!
Finns att beskådas live på Trädgårdsmässan på Sollentunamässan 3 - 6 mars. Är det någon mer av er som ska vara där?

Hej "Hubert"!
Menar du Sollentunamässan nästa helg - "Rum & Trädgård" - den håller på 6-9 mars..?
/Gunilla
Ja men du har ju helt rätt! Jag vet inte vad jag tänkte på…/Louise

Såå fina fat, det blir mer liv i glaset, när det inte är "perfekt", gjorda i släta formar, helt i min smak!

Kul idé med "gropformar" - fin effekt!
Hanna
Tack för fina ord! Louise

Underbart. Just att göra sina egna formar skapar så mycket nytt liv.
Tack! Har i dagarna sökt till en jurybedömd utställning för första gången med glas och kom med och det känns kul och spännande. Något jag rekomenderar att prova på.

Jättegrattis!!!! Jag startade själv så. Med en nervös inlämning, lika nerv öst vernissage och så fick jag sälja. Whaoahoo. Då¨fick jag blodad tand och bettet sitter i än. Den där känslan!!!! Lycka till.