halvfabrikat
Hej
Jag söker en firma som säljer visitkortsställ, muggar, klockor etc som det går att gravera på. Finns i usa men det är där det. vore bra om det fanns på närmare håll. Någon som har en länk?

Jag har alltid klagat att det är svårt att få tag på glas. Mitt i glasriket. Det kanske vore en idé att bli grossist för sådana produkter o sälja.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
Ja, har börjat fundera på det. Men då krävs startkapital oxo..
Jag har en firma som har en hemsida www.atlasscreen.se som visar våra grossistprodukter för tryckerier,copyshops och fotohandel. Under de senaste åren har vi börjat importera många applikationsprodukter, bl.a. sandgjutna glasartiklar, glasmuggar, kakel,tallrikar etc som egentligen är gjorda för laser-, sublimat- eller etstryck, men som jag av privat hobby-intresse använder för gravering, blästring och glasmålning med ,som jag tycker, bra resultat. När jag läste din efterlysning av halvfabrikat tyckte jag att det kanske kunde vara OK att upplysa om denna möjlighet för glaskonsts forum-medlemmar.
PS till redaktören: Om Du tycker detta är reklam så får du gärna debitera för det, men jag tror att en del forummedlemmar kanske tycker det är intressant. DS

Du har inte glasgrejerna (muggar, sandgjutna m m)på hemsidan, kan du berätta lite mer om dem?
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Det är OK att berätta om sådant som Foummedlemmarna vill veta. Men du får gärna köpa annonsplats också.