Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett08-kurser-och-utbildningar
Läst 1172 ggr
EvaRittsel
0

Kurskalendarium???

Vilka kurser tänker du hålla i sommar och i höst? Skriv till oss så lägger jag upp en speciell länk med kurser- sommaren och hösten 2008. Instruktion: VAD ordnar du kurs i? Vem ordnar kursen. För vem? Kursavgift? Vad ingår? Vilka förkunskaper krävs? Vad kostar det? Hur tar man sig dit?

Tove
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

jag kommer att hålla en sommarkurs i Lampwork på Folkuniversitetet i Stockholm i sommar. Den startar den 18 juni och går under tre dagar. Det är en nybörjarkurs, men jag anpassar undervisningen efter de som kommer. Har någon elev förkunskaper, blir det en nybörjar och fortsättningskurs. Den kostar 2475,- För full info om kursen läs denna link:

http://www.folkuniversitetet.se/templates/Arr.aspx?id=125318&LeftMenuPageId=76743 

Det kommer även en hel del helgkurser till hösten, men schemat är inte klart ännu. 
 Jag håller också kurser i min verkstad för en person åt gången. Då beror kursavgiften helt på hur mycket och  länge man vill hålla på. Lättast är att kontakta mig för att avtala tid och pris.

Tove

EvaRittsel
0

Nu har jag lagt upp den här nya länkkategorien. Hör av ni som håller sommarkuser så lägger jag upp era kurser/ länkar till kurserna!!!!