Julmarknad
Ska försöka rådda bland vad som finns. Vet inte alls ngt. Kom med tips!!!!!! Om alla hjälper till kanske vi kan få en bra artikeln om vettiga julmarknader.

Hörde att street ev gått i konkurs annars är det ju ett utmärkt ställe att stå på.

Förra året var det julmarknad vid Karlsbergs station, vet inte om den blir i år.
Hanna
vad kostade det att stå vid karlsberg?

Vet inte för jag deltog inte själv. Ska googla och kolla. /Hanna

Street Julmarknad - allt du behöver till julbordet och under julgranen
Street julmarknad startar 22-23 november och fortsätter alla helger fram till jul!
Överraska med unika julklappar och roligt julpynt från lokala kreatörer. Välkommen att julmysa på Street!
Lör & sön
22-23 nov
29-30 nov
6-7 dec
13-14 dec
20-21 dec
Kl 11-17
Kontakt: 08-669 47 80
Förra året var det julmarknad på Brunogallerians tak också (vet inte om det bara var affärerna i huset då).
Jag tror att Överjärva har julmarknad även i år.
Det blir till att leta för den som vill ställa ut och det gäller att hitta rätt typ av marknad för sina grejer.
Hanna

Marknaden vid Karlberg var under S:t Eriksbron, Atlasmuren 22. Detta är DN:s artikel, men jag hittar ingen fungerande hemsida eller kontakt för ev. marknad i år.
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?a=726638
Hanna

Det blir en konsthantverksmässa i Kista 27 t o m 30 november. Och det kostar 500 kr/ företag att ställa ut. Inte alls superdyrt och det verkar välorganiserat. Ska själva vara med och har liten monter tillsammans med andra konsthantverkare.

Suck, det är synd att man bor så långt ifrån alla bra ställen.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo