Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett: 12-tips-och-tricks
Läst 1034 ggr
EvaRittsel
0

Snart 100 medlemmar - glasbok som pris!

Snart har vi 100 medlemmar och ligger på första plats på Google under glaskonst! Allt tack vare alla medlemmars engagemang och härliga förmåga att dela med sig av sina erfarenheter! Tack för det!Glad

Den person som blir nr 100 får en väldigt bra bok om hur man arbetar med glas! Den heter Ovnformet glas och är på danska - men den är bra. Läs mer om den i artikelarkivet.

Och nu har jag bestämt att också en bok lottas ut bland de 99 andra medlemmarna! (18/9). Se nedan!

EvaRittsel
0

Nu har vi bara att invänta fyra medlemmar till - och då är vi 100!!!

EvaRittsel
0

Attans. Tänkte inte på att ni som nu vill bli medlemmar avvaktar och hoppas att bli nummer 100. Jag gör i stället så här - det blir två pris - ett för den 100:e medlemman och ett dras bland er andra som redan blivit medlemmar. Och vinnarna får var sin bok! Man ska ju också belöna de trofasta!

Ulla
0

Nu är det 99 medlemmar, synd att jag redan är medlem annars skulle jag ha tagit chansen att vinna en bok.Skrattande

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

EvaRittsel
0

Du har ju chansen som trofast medlem.. .ALLA gamla medlemmar deltar i ett lotteri och kan vinna en bok. Dvs de medlemmar som har nummer under 100. Återkommer i veckan med uppgift om vem av de gamla medlemmarna som vann. Och den 100:e medlemmen!

lullan
0

Gud vad kul med en sajt om det roligaste som finns! Tack Eva för att du orkar fixa! Ska sprida till alla som jag känner som oxå är glas frälsta.

EvaRittsel
0

Nu har vi över 100 medlemmar! Och tack för att du gillar sajten "lullan"!