Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikettövriga-frågor
Läst 936 ggr
EvaRittsel
0

Våga ge mer medlemsinfo!

Ser igenom medlemmarna och det  är väldigt få som skriver på sin personliga sida vilka de är, ännu färre som utnyttjar möjligheten till att lägga ut ett personligt fotoalbum. Varför denna blyghet?Hemlis

lullan
0

jag har inte fattat hur man skapar ett eget fotoalbum, men såg just att man måste ha skrivit minst 3 inlägg. så nu återstår bara ett så kan jag börja synas…. kul!

EvaRittsel
0

NEJ! Du behöver bara följa instruktionerna hur du lägger ut bilder för att skapa ett eget album och instruktionerna för att läga ut en personlig test! Här har vi inga krav på prestationer av medlemmar för att de ska utnyttja våra möjligheter. Ska jag göra en trå - dvs ett inlägg i Forum - hur man gör?

Ulla
0

Jag tror att lullan har rätt. För att få tillgång till sitt fotoalbum så måste man ha skrivit tre inlägg.

Det var inte så från början när du och jag gick med Eva, men visst är det ett överkomligt pris :)

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

EvaRittsel
0

OKEY. Jag har missat viktig information Hemlis och lovar bättring. Du måste alltså först skriva tre inlägg och sedan kan du lägga upp ditt fotoalbum. Och viss - det är inte så mycket begärt. Lycka till!