Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikettövriga-frågor
Läst 1838 ggr
maag
0

Smyckesdetaljer

Hej,

Är det någon som har en bra leverantör av smyckesdetaljer som halsband, läder, gummi, silver och andra upphängningsdetaljer.  

maag

aard
0

Bor du i Stockholm så finns Continenta på Luntmakargatan 85. Du måste handla för minst 800 kr. De har också en hemsida där du kan se vad de har www.continenta.com. De är prisvärda i mycket.

maag
0

Tack så jättemycket. Jag bor i Stockholm och går ditt och kollar.

maag

AMANDA
0

Man kan  beställa "SARGENTAs" produktkatalog (info@sargenta.se) och titta på deras priser. De har lädertråd i olika färger, gummitråd, vaxad bomullstråd mm. Också halvfabrikat och material för guld- och silversmide.

Amanda

EvaRittsel
0

Kul med en ny leverantör. Också Sjöjddeltaljer har olika saker till smyckedn. Kan vara värt att jämföra priser!

klampe
0

Har du kollat hos www.smyckas.com? Där finns nästan allt du kan tänka dig.

Caruba
0

Allt man gillar finns ju inte alltid på samma ställe. Men jag rekommenderar smyckerian.se som levererar väldigt snabbt och dessutom inte har någon summa som man måste handla över för att få beställa. De har även ett väldigt trevligt bemötande vid telefonkontakt.

Caruba
0

Allt man gillar finns ju inte alltid på samma ställe. Men jag rekommenderar smyckerian.se som levererar väldigt snabbt och dessutom inte har någon summa som man måste handla över för att få beställa. De har även ett väldigt trevligt bemötande vid telefonkontakt.