Utnyttja din hemsida!
Du som gått in om medlem kan lägga ut egna bilder etc. Gör så här. Gå till din hemsida. Klicka på vad du vill göra . Gå till administration - finns överst till höger ovanför din hemsida. Där finns instruktioner hur du lägger ut bilder, fixar text etc. Glöm inte att du får en egen e-post och kan besvara den direkt från Glaskonst!
Vad är svårt. Berätta! Då arbetar vi alla som håller i denna sajt för att göra det enklare!

Häpp. Jag har missat viktig info och vet nu att nya medlemmar måste göra tre inlägg i Forumet först - inna de får lägga ut egna bilder. Tycker ni det är OK?

Vad menar du med att man får egen epost?
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Det stämmer inte riktigt. Går jag till MIN SIDA, då kommer bara upp att jag redan är inloggad, inga val kan jag göra där.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
Du kan göra en del inställningar som gäller din personliga sida (tex skriva eller ändra texten, lägga upp bilder på din sida mm) om du klickar på den lilla Administrera-gubben som finns uppe till höger på din sida precis som Eva skriver.
För att skapa ett fotoalbum så klickar du istället på fliken Inställningar ännu litet högre upp till höger. Där hittar du sedan instruktionerna på hur du ska göra.
Lycka till! Jag kommer tillbaka och tittar i albumet sedan 
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_
Du lurade mig maria, jag ser att du har lagt upp massor av fina saker í ditt fotoalbum redan. Jag måste gå tillbaka och kolla en gång till:)
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

#2 Man får ju mail som man ser i spalten till vänster. Det är ju som ett bra e-postsystem. Fast man måste ju vara inloggad ocvh kommunicera med andra i sajten. Nja, du har rätt. E-post är det ju inte riktigt.

Nu lyckades jag komma till MIN SIDA , Jag vet att det fanns, men kom inte åt. Ville bara säga så jag inte ser helt dum ut.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
Maria Du är inte alls dum! Tror det är en bugg. För att knappen Min sida ska funka så måste du logga in via Logga in i högra hörnet…. av någon anledning 
Om du bara loggar in sist i tråden så fattar den liksom inte att man är inloggad…