Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett13-köpes-säljes
Läst 2122 ggr
Elcyion
0

Köp av alster

Hej

försökte hitta reglerna, men hittar inte så bra på ifokus… Hoppas jag inte bryter mot någon regel!

Har sett  en hel del snyggt här inne på sajten! och undrar om någon av er har försäljning på era alster, och om det går att hitta information om vara och pris någon stanns på nätet.

Det går alldeles utmärkt att skicka länkar i pm om det är emot reglerna att posta dem här.

Tack på förhand!

Medarbetare på jack russel terrier

mariatingsund
0

Du kan ju gå in på Länkar här uppe, då ser du ett antal av våra hemsidor. Titta genom alltihop, eftersom vissa länkar är skrivna på fel ställe, t.ex. jag själv (Glas DeCo) .

Men du kan också starta en  ny tråd som heter medlemmarnas hemsidor,då är ju lättare att bara skriva dit hemsidan för alla och vi hittar dit även senare.

Om du gillar vissa saker bättre än andra, kan du ju alltid bara maila till upphovsmannen av inlägget och fråga direkt.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

BeritHdt
0

Du får gärna gå in på min hemsida www.smyckenavglas.se det har jag inget emot.

Berit

Kevin901
0

HAr köpt lite grejer ifrån www.glasstudio.se .

Dom har en massa snygga halsband och en hel del med tillbehör till smyckena samt till den som vill göra egna saker i glas som tex dicroslide (har dyslexsi så kan inte stava riktigt), men det är som decroj fast som papper, blev skit snygt! :)

Camille
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Jag har min hemsida på adressen www.inteutanglas.se

Dit är man välkommen:) Nya bilder kommer snart också att läggas upp i Portfolion.

MVH/

Camille

maman
0

Hej,

min hemsida är sådär lite halvfärdig, det kommer en massa ivägen hela tiden. Men det finns lite att se på

www.mamandesign.se

BeritHdt
0

Hej!

Har varit inne på din hemsida och kikat runt. Imonerande! Du verkar vara otroligt produktiv som har så mycket olika saker. Jag antar att du har använt silverlera eller art clay när du infattat glas i silver? Vad har du för temperatur på ugnen och hur lång fast tid ska det vara när du har kombinationssmycken? Vanliga smycken i fullfuse och tackfuse har jag testat men inte i kombination med silverlera än. Jag blir klart inspirerad av dina sidor.

BeritGlad

mariatingsund
0

Har ni tittat in på min sida ?

maman
0

Ja Maria, jag har tittat på din sida, fast bara med ett öga i taget, blir så bländad och avundsjuk på att någon kan göra så fantastiska skapelser.

mariatingsund
0

haha, så farligt är det väl inte…. :-)

carolinabaecker
0

av mig kan man också handla och beställa om man gillar det jag gör

www.baeckerdesign.se

johannaholub
0

jo maria, du är en väldigt duktig garvör!!

Johanna

mariatingsund
0

Ni är inte heller så pjåkiga! Skrattande Jag bytte webbhotell och har uppdaterat till en enda stor sida på

www.glasdeco.se, nu har jag allt där, hoppas att alla länkar funkar, jag jobbat på som en galning.

carolinabaecker
0

Jag såg din hörna på formex du gör sååå fina saker jag blir grön av avundTungan ute. Jag skulle också vilja hålla på med konstnärlighet på heltid.. men det e ju inte så lätt att få i hop det. Ha det gott

Asp-design
0

har skaffat hemsida jag med nu :) kika in: www.asp-design.se :)