Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett11-utställningar
Läst 1668 ggr
EvaRittsel
0

Glasgalleri?

Om ni lägger in era bilder på vad ni gjort kan jag göra ett vernissage på era saker och visa upp! Titta hur man gjort på keramik i Fokus! Var inte så blyga. Jag - och säkert många andra - vill se vad medlemmarna i Glaskonst gör!

http://keramik.ifokus.se/?ArticleId=e6361d99-6b38-4940-ab17-e91286c61e47

glasdeco
0

Det gör jag gärna, men kan man ladda upp hur stora bilder som helst?

MNalleW
0

Låter trevligt ! Glad

MNalleW

EvaRittsel
0

#1 Lägg inte upp alltför stora bilder. Om man håller sig till pixlar så bör bilderna inte vara större än 700 pixlar - jag tror det går. Annars är reglen för oss som administrerar att inte lägga ut större bilder än 400 pixlar.

glasdeco
0

Har du fått några bilder än? Jag skickar här en, få se vad som händer (och fötter)

myra
0

Det hade varit kul!

jen.nilsson
0

Hej Eva,

Jag är väldigt intresserad utav ha ett vernissage -glasgalleri,

tillsammans med andra medlemmar, vilken bra idé! :) 

hur funkar det?

MVh

Jenny

EvaRittsel
0

När jag gått igenom medlemmarnas fotogalleri så är det väldigt få som har lagt upp sina bilder.  Om ni lägger upp bilderna kan jag börja plocka ihop ett vernissage!

jen.nilsson
0

Jag kommer uppdatera mitt fotoalbum här på Glaskonst i fokus men, även på min länk www.fotografik.se/blyinfattning så det kommer uppdateras med fler lampor i veckan, jag vill gärna vara med i vernissaget, tyckte det var en väldigt bra idé!

MNalleW
0

Skulle gärna vilja lägga in foton på min sida, men det går  inte sedan en tid tillbaka. Är det något som du kan åtgärda, eller är det ett "svårare" error som angripit vår sida. Kanske bara att invänta…bättre tider:)

Ha det bra!

Nalle

Anitashobby
0

Jeg er ny her, men høres veldig bra ut.

http://www.anitashobbyverksted.com

EvaRittsel
0

Jag ska lägga upp Anitas länk på sidan. FDär finns också en bra länk till en Norsk leverantör. Jättebra!

EvaRittsel
0

Ska i sommar försöka få samman era bilder men har tyvärr bara ett lååååångsamt modem så det tar mkt tid att titta igenom era album. Kan inte ni som vill vara med skicka in en eller två bilder till mig?

EvaRittsel
0

Skicka gärna in bilder - annars kan det ju inte bli av. Varför vill ni inte skicka bilder på era alster?

Ulla
0

Eva, har du någon vanlig "skräp"mejladress som du törs lämna ut adressen på, som man kan skicka bilderna till?

Sajtvärd för Keramik ifokus

_
_

jen.nilsson
0

Hej Eva,

Går det bra att hämta bilder från min länk,

www.fotografik.se/blyinfattning

om inte mailar jag över bilder till dig som du hade som önskemål.

Mvh

Jenny

EvaRittsel
0

# 15 Jag hämtar gärna bilder från din länk - nu när jag fått din tillåtelse. Och #14 Ulla du kan maila till rittsel@algonet.se. Den ligger redan på webben och jag har skydd mot skräppost!

jen.nilsson
0

Hej Eva, vad bra, för jag vill jätte gärna var med på Vernissaget,

jätte kul att du tar dig tid för det här och är verkligen nyfiken på resultatet.

Kram Jenny

lullan
0

Ja vad roligt! tack för att du tar dig tid Eva!
Detta var mitt 3 inlägg så nu kan jag ha mina bilder med-hurra!

lullan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej igen Eva, missade lite info ang bilder, så jag bifogar  2 bilder.

lullan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallå igen, ja jag vet detta börjar bli tjatigt, men det kom bara med 1 bild så här är nr 2….