Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikettövriga-frågor
Läst 2622 ggr
mariatingsund
0

sollentuna mässan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

På torsdag börjar Sollentuna mässan. Jag ska vara där, så om någon finns där som utställare eller besökare, vore trevligt om ni hälsade på. Jag delar monter med tre andra i en monter som heter Blenda design, tyvärr tappade jag monternumret, men det finns utställarförteckning. Eller också håll utkik efter dessa småhängen på bild

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Liassmycken
0

Vad roligt. Jag ska dit så får se om jag hittar dig! Min syster ställer ut med sin finsnickriutbildning.

/Lia

EvaRittsel
0

Oj. Jag missade detta! Hade sååååååå gärna velat träffa dig. Men mitt brosbarn med familj var här hela helgen och jag hann bara inte. Och dessutom hade mitt modem kraschat så i tio dagsr - hjälp - har jag inte kunnat gå ut på internet.Fot i munnnen

Du hade ju kunnat slagga här!

mariatingsund
0

Det är OK, vi var 4 pers och bodde i lägenhetshotellet. Om någon frågar mig, så DELTA INTE PÅ MÄSSA DÄR! Av cirka 160 utställare var 60 mat, resterande 100 : 25 % Panduro-liknande garn och materialsatser, 25 % utländare med bra lägre priser, 25 % kläder och 25 % stackars hantverkare från Sverige, 2 samer, 2 smeder, 2 trä, 2 glas, 2 keramik o s v.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

EvaRittsel
0

Oj vad tråkigt. När man har så mycket jobb både under och före en mässa. Och så är den dålig.

Var det några andra som var där? Och vad tyckte ni?