Blästerskåp till salu
Stort blästerskåp på ställning - nyvärde 15 000 - säljer för 5 000 vid snabb affär. Blästerskåpet står i Stockholm. Kontakta Elisabeth elisabet@dafreak.se eller ring Elisabet: 

Ett blästerskåp tycker jag att ni ska unna er till Jul…det låter som en riktigt okonventionell julklapp i mina öron och inte i närheten av ljudböcker och iPods ;-))
Så därför…överaska er partner med ett Blästerskåp
mvh
Bertil

Tack Bertil. Ge din partner ett riktigt blästerskåp- jag lovar att hon blir glad!
Åh, så synd att jag redan har ett!
Det är verkligen kul att använda. Speciellt i samband med en folieplotter som jag gör schabloner med. Jag har blästrat på glas, smycken och kortetuier bland annat.
Tom

vad är en folieplotter?
det låter roligt med blästring…

Folieplotter?????? Detta måste jag bara veta mer om! Snälla?????
En folieplotter är som en skrivare men istället för färg så skär den ut text, loggor eller annat i en självhäftande färgad plastfolie.
Egentligen är den till för att göra självhäftande dekaler för reklam. Loggor på sidan av bilar eller skyltar över ett skyltfönster brukar vara gjorda med den här tekniken.
Man kan göra dekaler från några millimeter upp till flera meter i storlek.
Hur kul som helst!
Tom

Kan man hyra inb sig på din folieplotter? Eller är det inte du som har den????? Är jätteintresserad!
Visst är den min. Jag har haft den i många år. Inte i första hand för att tjäna pengar utan för att det är så otroligt fascinerande med fonter, typsnitt, texter och loggor =) Sen att jag har kunnat tjäna in lite pengar på den dessutom är en bonus.
Jag vet inte riktigt hur du menar när du skriver hyra in dig? Den är inte direkt portabel som en mobiltelefon. Med material och datorutrustning kräver den ett mindre rum för att få plats…
Tom