Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett11-utställningar
Läst 1264 ggr
Bertil
0

Glas till Jul...

Hur ser det ut på utställnings- och julmässefronten för glasalster?

Kanske kan ni lista länkar till de utställningar och mässor ni känner till…

mvh
Bertil

EvaRittsel
0

Jag har haft för mycket att  göra - med annat inför den här julen. Men det kanske finns på Drottningholm i Stockholm som har en bra julmarknad. Likaså Tyresör Själv säljer jag och andra glas på 125 kvadrat på Kocksgatan 17, Södermalm och likaså säljer jag på Strandgalleriet i Södertälje och på Lästviks Säteri i Dalsland http://lastviks-sateri.se  och på Lilla Galleriet i Boden.Likaså på butiken Ängelen i Katrineholm.

Men kom igång. Vilka säljer glas på julmarknader runt om i landet och när är marknaderna!

Bertil
0

Bra Eva!! 

Övriga, kom igen och lista de marknader ni känner till nu!!! Snart är påsken här ;-)))

mvh
Bertil

EvaRittsel
0

Ja nu har det varit Lucia. Häng pååååååå!!!!!!!

Bertil
0

Aktiverar min egen tråd…för nu är Julen inte långt borta…

mvh
Bertil

HannaBroberg
0

Ulva kvarn i Uppsala vet jag att min kompis som syr barnkläder har vait med på. Här i norra Uppland finns även i Gimo och på Österbybruk. I Forsmark är det konsthantverkarna egen grupp som ställer ut, men de kan nog ha vissa gäster. Annars har jag hört om Steninge, Street på Hornstull i Stockholm, Botkyrka Salems hemslöjdsförening. I Stockholm finns ju också Drottningholm mfl men de är nog dyra att delta i.

Jag har aldrig hunnit göra så mycket att jag kunnat delta. Vi får se hur det blir framöver.

God fortsättning och Gott nytt!

Hanna