min burk eller...??
När jag är utloggad o går in på Glaskonst i fokus är sidan helt ok, med inkorg och länkar mm. Men när jag är inloggad så är inkorgen borta, likaså länkar o allt annat som ska finnas högst upp.
Nu är ju min burk lite mysko, trots att den är nyformatterad, så jag undrar, är det ngt i datorn eller gör sidan så här för ngn annan oxo? Har iof inte provat gå på Explorersidan så det kan vara ngt som bara visar sig med Firefox, fast det bara drabbar just denna site… hmmm
Är det någon fler som har problem med inkorg mm??
Jag har inte märkt några problem men inkorgfliken kan vara borta ibland men den kommer tillbaka.
//Pia
Min inkorg kommer inte tillbaka, och det är likadant när jag provar explorer :( får logga ut när jag vill se länksamlingen…
Jag har fattat att det är lite strul med i fokus ibland. Vissa gånger går det inte alls komma in över huvud taget och det är fler som verkar ha lite problem.
//Pia

Har du kollat om ditt program är känslig på Ramar?
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo
Nej, hur kollar jag det? fast det har inte varit ngt problem förrän nu under helgen, började lördag eller söndag, minns inte vilken dag.

Jag ska skicka frågan vidare till våra tekinker. Själv har jag inga problem. Annat än just nu - när jag tycker att allt går i ultrararpid.
Men det kanske beror på att servern finns i Skåne som drabbats av stormen?
#6 Jag tror att problemet fixade sig igår. Åsa F hade meddelat supportern sen dröjde det inte länge förrän det fungerade för dem igen.
//Pia
Ja, nu funkar det, peppar peppar…

Mjaaa. Jag tyckedr det är jättesegt!