Hej alla glaskonst folk
Jag är nytt på denna website…. och jag måste se från början…. förlåt… min svenska är dålig men jag lära mig språket. Jag kommer ifrån Oregon (Bullseyeglas hem) vid Stilla havet. Jag hoppas jag kan hjälpa med några om frågernas i framtiden därför att jag har mycket kunskap och erfarenhet med glass.
Finns det bra om jag prata på engelska då och då?

Välkommen! Hur ska vi kalla dig? Jag har faktiskt varit i kontakt med dig på den tiden jag hade konstglasbutik i Växjö med galleriverksamhet. Jag älskar dina glas och skulle vilja be dig att lägga in några bilder under din personliga sida så andra ska också se dina verk! Jag hoppas nu att jag inte missar detta och det handlar om en annan Laurence, men jag tror inte det.
Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Hej och Tack Maria
mitt förnamn är Rick så kan du kalla mej det… Jag minnas inte om dig men när man är gamla gubben så mej….det är det…..
Jag har två webadresser på internetet men jag kan inte hur man postera activ linker på detta komment..
Adresser:

Just det. Där var det! Jag klistrade in en bild så andra ska också kunna se.

och en till för att glädja alla

Jag var fel med den andra adressen…
Den är …… http://nordicflotilla.tripod.com

#3 och #4
Maria …. på min dator finns det inga bild att lådda ner med dina svaror… Är det just mej?
Hej
Det har inte kommit in någon bild, synd för det skulle vara skoj o se vad du gjort. Min webbläsare hittar inte någon av dina sidor. Och visst går det bra om du tar till engelskan ibland :)

Gu vad tråkigt när tekniken inte fungerar. Jag seer bilderna här jättefint. Jag måste jobba emellanåt, men Rick, kan du inte lägga upp dina bilder i ditt galleri här?