Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett01-glasfusing
Läst 1074 ggr
tkan25
0

bidrag till glasgalleriet

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej här kommer ett bidrag till glasgalleriet.

tkan25
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Tänkte att ni kunde få två bidrag av mig.

Karin

jen.nilsson
0

Hej, jag måste bara säga att dem inläggen jag fick se som bidrag till glasgalleriet, var enormt vackra - regnet och ansiktet, väldigt personliga. Måste säga att du har verkligen hittat en egen stil. Lycka till med dina verk! Mvh Jenny

AMANDA
0

Jag tycker precis samma sak! Underbart!

Amanda

EvaRittsel
0

Oj vad härligt med ditt tackfusade fat!  Nu har jag så många bilder att jag under julen hinner fixa en utställning av faten!

Men ge er inte. Jag vill ha fler och mer! Och medr i fönsterglas!

yvett
0

Jättekul att se vad andra gör. Väntar med spänning på galleriet du skall fixa Eva. Återkommer till dig när mina suchifat i fönsterglas är klara.

tkan25
0

En liten förklaring till regn fatet.

Det är inget tackfuse fat utan det är kört på fullfuse och mellanrummen mellan de blå fälten är hål. (det kan vara svårt att se på bilden)

Karin

EvaRittsel
0

När du säger det så ser jag det. Snyggt jobbat. Jättekul och inspirerande!

Cillerill
0

Det är så kul att se hur man kan arbeta med "hålrum"

Jättefint…!

tkan25
0

Hej!

Nu har jag äntligen varit duktigoch lagt upp ett fotoalbum på min personliga sida, välkommen in och titta.

Karin

Hubert
0

Skulle gärna vara med men hur sjutton får jag upp en bild ifrån mina bilder!? Jag har bara mailat bilder förut/Louise

lotta2
0

Louise, när du skriver ett inlägg så trycker du där det står bifogad fil och trycker på bläddra. Då kommer det upp en lista med din adukument eller mappar och så väljer du ut bilden och trycker på publicera kommentar så ska den bilden  komma med i inlägget.. Hoppas det funkar nu!

Hubert
0

Japp, efter mycket tryckande kom jag på det härom natten så nu ligger det lite bilder i fotoalbumet!/Tack/Louise

Jessika
0

Hubert!! vi (eller iallafall jag) kan inte se din personliga sida eftersom den inte är aktiverad av dig. Därmed kan vi inte se ditt fotoalbum heller…. tråkigt.

Om du går in under "min sida" och väljer att administrera, så kan du kryssa i "visa för alla" under rubriken Sekretess.

Hubert
0

Tack Jessika då är det fixat, välkommen/Louise