Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett01-glasfusing
Läst 2267 ggr
boddan1
0

armband i silver

Jag skulle uppskatta om någon kunde svara på min fråga:

Jag gör armband med fusade glasbitar på, Underlag till dessa arband säljs av bl.a. PMC och Continenta i olIka metaller men inte i silver 929 SS. Continenta för en variant där en stor glasbit får plats. På mina armband får ca 11 små glasbitar plats. Det går att beställa från USA men det fördyrar givetvis. Vet någon om dessa går att få tag på i Sverige?

boddan1

EvaRittsel
0

Jag tror att du hittat ngt som vi andra inte har gjort. Väldigt bra tips. Jag tror inte det finns ngn återförsäljare i Sverige som hya denna typ. Men vem vet. Kanske ngn av våra medlemmmar vet? Hör av er i så fall!!!!!

Mmadeit
0

har hadlat från dichro-findings vid ett tillfälle mycket nöjd, de finns i UK så garanterat ingen tull ialalfall men vet ej hur de ligegr i grundpris till de du brukar handla från.

[kissidor]
0

jag vet ju vad du menar för modell men jag blir osäker på om du menar att du söker dom i solitt sterling silver? i såfall får du gärna visa var utomlands du hittat dom, bara för att jag är så nyfiken på vilka fantasibelopp ett sådant betingar Skrattande - med tanke på vad bara en uschlig liten hängögla för glascab kostar i 925 silver jämfört med en vanlig hängögla också i solitt 925 Obestämd

men annars får jag ju hålla med mmadeit om att handla från england är inte mer bekymmer än att handla inrikes

EvaRittsel
0

Handla från England! Det är helt OK och gör det den vecka kronan är stark! Lycka till