Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett05-glasgravyr
Läst 1366 ggr
Faxlin
0

Beställning av glas

Är så glad på min illerträff nu under semestern fick jag in en glasbeställning på 12 dricksglas, 12 ölglas och 12 ljuslyktor. Detta är den största beställning jag någonsin fått.
Jag vet att detta inte intresserar er, men jag är så glad att jag måste dela det med någon ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

kia1
0

Grattis vad kul. jag vet hur du känner dig , jag hade oxå tur i sommar hade ett hotell som köpte brukgods till sitt bufe bord, det är antagligen en engångsföreteelse men gud vad glad man blir.

Anitashobby
0

Kjempe kult. Det er alltid artig å få slike bestillinger. Jeg leverte just 40 smykker på en bestilling fra England som skulle sendes til Nigerien.

jen.nilsson
0

Hej på er!

Jag blev så oerhört glad och fick en slags lyckokänsla, ett rus.. när jag läste dem här  inläggen. Jag är så glad för er allihopa, det är ju så enormt roligt precis som ni skriver,när man får en beställning.

Jag fick min första beställning på glashängen i somras, från en butik på Borgholm, jag håller på och arbetar med dem nu, för att leverera dem under nästa vecka. Jag blev så enormt glad och fick faktiskt det arbetet genom den här sidan, hon hade sökt på google och hitta mig här, så jag vill tacka Glaskonst.ifokus för den kontakten.

Lycka till allihopa!

och en god fortsättning på sommaren, ännu är den inte slut!:)

kram på er!

/Jenny

Faxlin
0

Hon som gjorde beställningen ringde igår. Det har blivit lite ändringar.
Nu ser beställningen ut så här:
24 drickslas
24 whiskey glas
24 ölglas
24 tallrikar

Jag är superglad. Svårt att med ord beskriva kan jag säga.
Tackar för att ni inte hackade på mig för att jag skrev ut det här och ville dela med mig. Men visst är det roligt att kunna dela glädjen med andra. Delad glädje är dubbel glädje. ;-)

Som det här med Jennys beställning. Super roligt att hon fått den genom den här sidan. Tror säkert fler kan få den glädjen med tiden.

Kram på er alla, och jag hoppas att de som ännu inte fått änna den där glädjen över sin första stor beställning snart får göra det. Det är häftigt. ;-)

Audiatur et altera pars

EvaRittsel
0

Underbart att den här sidan kan generera jobb! Jättekul för er alla. Lägg ut era bilder så kanske fler får samma möjlighet. Vi livgger ju bra till i alla sökmotorer. Grattis till er som fått beställningar. Det värmer…

mariatingsund
0

Åsa, hur blev det med din iller-beställning? Kan du inte lägga in en bild?

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Faxlin
0

Hmm, fick aldrig några bra bilder på dem. Men vet att en av tjejerna inne på iller har det. Ska höra med henne. Hon är duktig på att fota nämligen.

Kan berätta att jag fått fler beställningar efter den här. Så det är verkligen jätteroligt.

Audiatur et altera pars

mariatingsund
0

Grattis!!! Det är ju jättebra!

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Faxlin
0

Tackar, ja det har varit jätte roligt.

Audiatur et altera pars