Lokal/atelje i Stockholm
Hej!
Jag söker en lokal där jag både kan ha min glasugn, en hyvelbänk och måla. Delar gärna med någon som har andra saker och som gillar att experimentera. Jag kommer att jobba med mina konstgrejer två dagar per vecka.
Söker en källar/sutteränglokal, med hyggligt ljus och vatten/wc samt el. Gärna centralt i Stockholm och enkel standar/billig hyra.
Mejla gärna på hanna@broberg.net om du har någon idé eller tips.
Nej, jag har inte något tips, men det kanske går bra att dela med en keramiker? Skriv detta inlägg på keramiksajten också, så får du några till som läser det.
Sajtvärd för Keramik ifokus
_
_

I helgen ska titta på en lokal på Sigtunagatan där det ev. kan finnas ytterligare plats. Källarlokal och den del jag har varit intresserad av är 29kvm för 2.400 inkl el per månad. Tillgång till bredband och vatten. Ej fönster, men ventilation.
Och det finns totalt 55 kvm.
Kul om någon mer skulle vilja jobba där, men vi får se hur det funkar och om det går i lås.
Tar gärna emot fler idéer och kontakter om lokal för nu måste familjen få återta matrummet!
Hanna
Hej
Jag är intresserad kommer att flytta upp till stockholm efter ett år nere på Kosta. Och skulle vilja jobba lite när jag flyttat hem i sommar.
Hälsningar Linda

Min lokal i Hässelby Gård blir eventuellt ledig i oktober. Där finns indragen el för att köra två ugnar samtidigt. Hör av er!