Hej
Jag heter Anna-Carin och är ny här på forumet .
jag är ganska ny börjare på att gravera i glas började med detta i i våras då min moster börja att lära mig.
Jag bränner även i träd gör skyltar och tavler .
jag syr ,stickar virkar o broderar.
Vill bara säga att jag är ordblind o min dator rättar inte alla fel jag gör så det kanske kan va svårt att förstå eller läsa det jag skriver.
Jag bara älskar att jobba med mina händer tycker det är roligt att se något som växer fram under tiden man arbetar med något.
jag har lagt in några av mina alster i fotoalbumet. så gå gärna in där o titta ge gärna komenentarer om dom . Tyvärr så är inte bilderna av bra kvalitete men ska försöka att ta om dom med en annan kamera någon gång.
Hej ! Kollade dina foton, jättefina 
Tack så mycket.
Det är så svårt att fota sina alster tycker jag för man måste tänka på bakrund o.s.v. för någon fotograf är jag inte.
Ska be någon kunnig att fota mina saker jag har en god vänn maddelen som tar mina kort i vanliga fall .

Härliga saker. Det du visar är att man inte behöver ha att proffs - dvs en välutbildad fotograf - för att marknadsföra sina saker. d
Däremot bör man som du veta hur man exponerar sina objekt mot rätt bakgrund. Inget ont om fotografer - men vi amatörer kan verkligen få till det då och då! Om vi har lite sinne för det fotografiska.