Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett08-kurser-och-utbildningar
Läst 1413 ggr
EvaRittsel
0

Glaskurs i Provence i sommar

I sommar ordnar jag en glaskurs en vecka i Provence. Nu har jag fått återbud så det finns två platser kvar. Läs mer om kursen här: http://web.telia.com/~u87544458/kurser/kurser.htm

Kursen är 9-13 juli och jag hjälper gärna till med att fixa boende.

maag
0

Hej Eva,

Är intresserad av din kurs men inte upp dina länkar om kursen. Kan du maila lite mer detaljer om kursen. //margareta

lotta2
0

Här är en länk till Evas hemsida: Eva RIttsel där kan du leta efter kursen i Provance.

Åh jag skulle också vilja åka till Provance. Lyllo er!!

EvaRittsel
0

Nu ska länken fungera så du kan läsa mer om kursen. Man jobbar med att färga in fönsterglas, fusa fönsterglas, gjuta i sand och i block eller förlorad form. Och sen åker vi naturligtvis runt och smakar getost, smuttar på olivolja och provar ortens lokala viner. Allt hos de lokala tillverkarna som älskar mina besök. Vi besöker också Europas Grand Canion - George du Verdon. En fantatisk plats! Och vi arbetar hos en keramiker på en sagolik plats under vinplantornas skydd. Med liten pool att svalka sig i.

Janette
0

Det låter som en fantastisk kurs! Ifall den återkommer när min lille son är något äldre så tror jag att jag blir först på anmälningslistan! :-) Allt gott!

Allt gott!
Janette Skogshus