Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett11-utställningar
Läst 1152 ggr
EvaRittsel
0

Sommarutställningar 2007

Jag är i sommar med på två konstutställningar med mitt glas: Dels på Galleri Notholmen utanför Tyresö Slott, Stockholm dels på Benninge Konstgård utanför Örebro.  Dessutom har jag alltid mina alser på 125kvadrat på Södermalm och på Lästviks Säteri Dalsland. Läs mer om detta på min hemsida http://www.rittsel.se

Skicka in era sommartips på utställningar om glas så vi kan kajka runt i landet och njuta av varandras och andras aslster!

mariatingsund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni får gärna kajka ner till Ronneby och se min utställning. Jag kommer med lite av allt ur min produktion, så det blir graverat glas, slipat glas, graal, överfång, ravenna, smycken, änglar, katter, kulor, prismor, tavlor, fusat.

Förutom detta så har jag min permanenta utställning vid Växjö om ni är i trakten, och deltar på Båstadsmässan sista helgen i juli.

Jag känner en tjej i Karlskrona som har sin hytta i ett gammalt vattentorn där, Malin, men jag har aldrig varit där och är jättesugen att se hennes nya saker.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

EvaRittsel
0

Tyvärr hinner jag inte till Ronneby eftersom jag har glaskurs den helgen i Kosta. Men lycka till. Ett jätte-lycka-till!