Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett13-köpes-säljes
Läst 5525 ggr
mariatingsund
0

Ny (?) leverantör av glasmaterial

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

EvaRittsel
0

Jag har inte sett denna sajt förrän du tipsat om den. Kan ngn berätta om ni prövat denna. Är alltid lite skpetisk. Vill veta om de levererar i tid, om de fakturer rätt etc.

peliglass
0

Hej! Vi vill gärna presentera oss - PELI Glass Products har sitt säte i Zoetermeer, Nederländerna. Det grundades av Peter Heijman och Lisa Di Campli tillsammans - med över 50 års erfarenhet från målat glas med inbrända färger och som passionerade glasmålare. Vi har ensamrätt som importör och distributör av Reusche glasmålningar och Oster silverinläggningar för det europeiska fastlandet. Dessutom är vi distributörer av det franska Saint-Just glaset.

Vi ger goda kundråd om glas och om produkter som har samband med glas till yrkesverksamma glaskonstnärer och glasmästare och vi har kunder över hela Europa. Vidare har vi länkar till många av våra skandinaviska kunder genom vår webbsida med "links": Kjell Nupen (NO) och Peter Sutton (NO). På förfrågan tillhandahåller vi gärna referenser.

Med tanke på betalning och leveranstider: betalning är möjligt genom banköverföring eller  Visa/MasterCard. Vi har många av våra glasmålningar på lager och likartade förråd i Nederländerna så att vi kan leverera snabbt: med post (ungefär 1 vecka) eller en leverans över natten om kunden så önskar. Glaset expedieras direkt från fabriken i Frankrike, vilket vanligen tar 1 till 2 veckor.

Ta en titt på vår webbsida och låt oss få veta om du har intresse så skickar vi dig prisinformation - vi tror att du blir positivt överraskad.

Peter och Lisa

http://www.peliglass.eu

mariatingsund
0

Det var en jättetrevlig presentation, tack för det! Skrattande Vi är många här och tror att ert inlägg gav förtroende och ni kommer att få en del kunder härifrån.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Nanna Clason
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag beställde glas från St Just av dom det fungerade utmärkt.

Lisa mailade med jämna mellanrum för och medela var glasleveransen var och när den skulle annlända min verkstad.

Nanna

Denna kommentar har tagits bort.
EvaRittsel
0

Supertrevlig presentation! Och vad jag förstår fungerar det utmärkt.Glad

peliglass
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!
 Vi har några specialerbjudanden som kan vara intressant för dig.
 Köp € 50 eller fler penslar / borstar (färdigförpackade kit ingår ej), får 10% rabatt.
 Köp 3 eller fler färdigförpackade mängder, får 10% rabatt.
 (moms och transport ingår ej)
 Se vår hemsida för mer information, välkommen frågor alltid.
 - Lisa

peliglass
0

Hej,
Vi har nu vårt nyhetsbrev på svenska! Råd och tips, rabatter, nya produkter - registrera dig på vår hemsida: www.peliglass.eu.

- Lisa

Björnidet
0

Jag har tittat på sidan men kan inte hitta vilken COE glaset har från peliglass.

Vet någon något om detta samt vad skivorna kostar, tjocklek och storlekar.