Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett01-glasfusing
Läst 1913 ggr
Annicka.C
0

Märkning av produkter

Hej!

Jag undrar om någon vet var man kan beställa klistermärken för att märka sina glasalster, det får gärna vara sådana som man kan bränna fast, är även intresserad av att veta om någon har beställt metall tags någonstans.

Mvh.A

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

[kissidor]
1

annicka jag har iaf dessa, silverfärgade. de tål diskmaskin och så och ser väl iaf hyfsat seriösa ut tycker jag Gladhttp://namnband.se/namnlappar/sjalvhaftande-etiketter.html

Annicka.C
0

Tack kissidor :) Har de genomskinliga oxå tro…får kika lite närmre, men tål de om man diskar ett fat tillexempel, sitter det kvar ett tag?

Mina smycken hittar du på  Smyckeskonditorn.se och på facebook & lite övrigt här -annickas-glasalster-3

Mvh.Annicka

[kissidor]
1

ja som jag skrev annicka, de tål disk Glad - fast hur många gånger törs jag inte svara för Obestämd

[Ann-Louise Englund]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sambon gick in på ett tryckeri och beställde etiketter åt mig (var en överraskning så jag hade ingen chans att påverka layouten) som sitter fast bra men om de överlever diskmaskinen vet jag inte men kan testa. Man kunde tydligen beställa både färg och design själv. Priset var ca 1 kr styck om jag blev rätt informerad.

mariatingsund
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Thomas etikett gör mina självhäftande etiketter, genomsynliga gjorda för glas. Kontakta honom, han finns i Emmaboda (googla, lätthittad.) Det finns även här om man inte vill ha design. http://www.cottontrends.se/catalog/genomskinliga-etiketter-p-175.html?action=add_product¤cy=SEK&language=sv

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Annicka.C
0

SkrattandeTack så mycket!

Mvh.Annicka

EvaRittsel
0

Varför inte beställa dekaler som du kan bränna fast i glaset?

EvaRittsel
1

Du besrtäller deklarna hos Elgporsling - finns i länkregisteret. Och bränner fast dem när du slumpar eller i slumptemperatur!

cillan
0

Nu kommer jag med en dum fråga… :-) EvaRittsel, var hittar jag länkregistret du talar om?

mariatingsund
1

Under rubrik glaskonst finns en svart rad och där en knapp länkar.Skrattande

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

EvaRittsel
0

Tack Maria!