Glaskonst iFokus

Glaskonst

Etikett01-glasfusing
Läst 2662 ggr
Pia Sofia
3

Glassmycken

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Detta är ett litet smakprov på mina smycken om jag nu får dit bilden

EvaRittsel
0

Det gick ju jättebra. Vilket härligt fint smycke!

Pia Sofia
1

Ett till hoppas inte detta blir liggande

Pia Sofia
1

Men hur får jag bilden stående det är den ju när jag hämtar den . Kollar med en ljusbro.

MaritaD
0

Hej Pia och alla ni andra!

Dina underbara smycken kommer inte riktigt till sin rätt på bild, även om de är vackra…. I verkligheten är det absolut de vackraste mest välgjorda glassmycken jag sett!!!! Dina smycken har ett underbart djup och fantastiska färgkombinationer!!

Roligt att du hittat hit!! Vi vill gärna se fler bilder!!

mariatingsund
0

gudomliga glas :D

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

Artafale
0

Jättefina!

Pia Sofia
0

Nej Maritha,det är svårt att få fram lystern o djupet i smyckena. Samt att jag är usel på att fotografera. Och så kommer fotona liggande fast dom är stående när jag laddar in dom. Undrar var jag gör för fel

mariatingsund
1

Du kanske vänder de bara i förhandsvisning i din dator, men i verkligheten roterar dem inte, bara visas stående. Du måste öppna bilderna i ett bildprogram, rotera dem där och spara så.

Ha en fin dag med glädje o skratt, hälsn. Maria från Glas DeCo

MaritaD
0

Inte menade jag att du är dålig fotograf heller…. Svårt att ge dina smycken rättvisa på bild. Det går inte att se djupet i glaset….

EvaRittsel
0

Glas är alltid svårt att fotografera. Men nog tycker jag dina smycken ser fantastiskt fina ut!

EvaRittsel
0

#3 Pia. Hur har du gjort den? Är det ett torn i form av en triangel? Ser helt makalöst ut!

sanne62
0

eva…"tornet" är ett stearinljus…. 😉

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

Pia Sofia
1

Ja så är det det är en ljusbro alltså en typ av ljusstake eller man kan också sätta blommor i på sommaren

sanne62
0

den e fin både med ljus och blommor !!!

VÄLKOMMEN IN PÅ  Blommawww.sannes-smycken.seHjärta

EvaRittsel
0

Suuuuperfint. Lite svårt att se när inte bilden var rättvänd.  Men nu har du fått till det!