smyckespåsar
Vet någon var man kan beställa små enkla papperspåsar till smycken mm?
Det är ju trevligare när man säljer ett smycke att lägga det i en liten påse till kunden. Många leverantörer säljer bara stora kvantiteter till butiker osv, men jag behöver bara till en veckas utställning, kanske 1000 st. Omöljigt att veta i förväg förstås…
Har ni tips? Kanske ni har andra bra tips inför en första utställning (ska hyra ett galleri där jag ska sälja mina smycken och en del fat mm)
Tack!
Vet inte om du bor i Sthlm.
Om du gör det så har HCB Bergmans, Norra Stationsgatan 71, många olika förpackningar, påsar m m.
Tel: 08-54547600
Lycka till !!
Nalle

Jeg rekomenderar dig att satsa på fina askar,
När jag gjorde det så vart det en helt annan försäljning påsar är inte samma sak
På det stället som jag föreslog har de askar också:)
Det finns ju små organzapåsar, du vet, sådana där i genomskinligt tyg med ett litet band man drar åt. Dom är fina.
Sådana har jag för övrigt själv till mina smycken.
Hej igen från Nalle
Tack för tips! Bor i Sthlm så jag får ta en titt i butiken du föreslog. Håller med om att askar o organzapåsar känns lite lyxigare.
Ruby
Hej igen !
Kan vara svårt hitta ingången till butiken, den ligger inne på en gård mitt emot PrisExtra (över gatan) vid norrtull.
Lycka till,
Nalle
www.nordahl.se har inga minimiordrar om du ändå kunde tänka dig 1000st
fast de kanske inte vill leverera till privatperson? tycker i alla fall att det är enklare med överblick på produkterna jämfört med bergmans
en till är www.pase.se där måste man köpa för 500kr

Jolin & Wilkenson http://www.jolin.se/ har det mesta inom emballage.
Hej!
Jag tänkte också genast på Nordahls, dom har både påsar och kartonger.
Jag är också med i en hantverksförening där vi tillverkar våra små kartonger och påsar av gamla broschyrer som vi tigger på ex. turisbyråer, samlar hemma av det som kommer i postlådan o.s.v. Dom blir hemskt uppskattade och annorlunda. Men man ska förstås ha tid till det.
Lena

panduro har en del påsar i såväl papper som tyg. www.panduro.se sök på "prensentpåsar"