Blogg
Jag skriver sällan något men jag tittar in här då och då, det är alltid intressant. Jag har startat en blogg som delvis handlar om glasfusing, om det är någon som är intresserad så välkommen att kika in på http://hugskottochinfall.blogspot.se/.
Fantastiskt fin ödla och jag kollade din blogg som är väldigt inspirerande :)
Tack :) Lite nervöst att visa vad man gör här bland alla duktiga människor.

Mkt snygg och " saftig" ödla :)

Gillade din blogg också. Du gör många olika saker, arbetar i olika material . Jag gör också det fast ibland känns det splittrat men det beror nog mest att jag inte har plats i min lght till det;)
kollade din blogg….gillade dina ljuslyktor väldigt mycket … och ballerinan…mmmmmmmm den skapelsen älskar jag 😍
Anne, var på din blogg och blev jätteimponerad av allt du gör. Du behöver verkligen inte vara nervös för att visa! Helt fantastiska saker! Jättekul att se.
ÅÅååå va mycket fint du gjort. 😍
Åh tack allihop, vad glad jag blir :) Har haft lite av en inspirationssvacka men nu känner jag massor av ny energi :) Och aipmalmo: jag känner mig också rätt splittrad för det mesta… Men det är så mycket som är kul och då är det svårt att avstå :)

Anne- håller med dig fullständigt- det är mycket som är kul;). Ibland önskar jag att jag inte behövde arbeta utan bara ägna mig åt detta roliga ;)
Ödlan är riktigt fräck och du hade mycket fint i din blogg också. Visst hade det varit underbart att slippa jobba och skapa på heltid🙂

Din ballerina i din blogg är helt underbar! Och ödlan. Superläckert.
Är så glad att ni tyckte om :)
Inspirerande blogg! Känner igen det där med att hålla på med massa olika material. Själv började jag med papper och gjorde olika gratulationskort och dylikt, gick kurs och började med silverlera, gick mera kurser och nu är det glas. Så nu har jag växt ur mitt lilla rum så nu är det dags att göra om i huset så jag får mer yta. Tur att vi har stort hus….
Underbar ödla!! 😃
Ödlan var jätteläcker o din blogg är väl värd att besöka. Du gör många fina saker.
Målat har jag alltid gjort på papper och förr på porslin… Sedan blev det glas. Men det är som du skriver Sofia75, det kräver utrymme :) Och helst en dörr att stänga… så man slipper att se hur man stökar ner. Men det kanske bara är jag som stökar?
Spännande att se vad du gör Cessy, väldigt fina ljuslyktor och smycken. Det är så kul att få titta in hos andra :)
Tack Anne.karlsson. Jag är bara eländigt dålig på att uppdatera min blogg o jag har ju gjort massor sedan sist☺️Nåja en dag så…….😇
Åh, det är fler än jag som stökar…😃 Påbörjar ett projekt, går si så där..kommer på något annat och vips har jag dragit fram lite till… Det är absolut inte lika roligt att plocka undan som att dra fram så jag är tacksam att jag har en dörr som går att stänga. Skulle inte funka annars med en liten tjej på ett år här hemma annars…. Men nya rummet blir bättre…hoppas jag 😉

Önskar såå ett eget rum till allt!