Bullseye små skivor
Är det någon som känner till om man kan köpa Bullseyeglas i mindre storlekar. t.ex 10*20. Alternativt någon sorts blandat paket med lite olika storlekar och sorter.
Hej.
Hör av dig till oss på UTERM…vi har.
MVH
Björn på UTERM

Björn
Det är inte tillåtet att göra gratisreklam här på iFokus. Ni på UTERM har via telefon meddelat att ni inte känner till iFokus och inte är intresserade av att betala för att få marknadsföra ert företag här hos oss.
Att du då har mage att fortsätta utnyttja vår tjänst på det här sättet tycker jag är pinsamt.
Vänliga hälsningar,
Staffan Hansson, iFokus
Jag vill tala om för Uterm hur jag som köpare av glasprodukter reagerar när försäljare använder en diskussionsgrupp för sitt eget ändamål – jag blir negativ och handlar inte från dem! Precis som om en försäljare kliver in fysiskt på mitt kontor utan att ha avtalat tid innan. Det är missbruk av min tid. Annonsera gärna och skicka nyhetsbrev till de som anmält intresse för detta istället och ge oss erbjudanden som gör att vi fastnar för just er. Ett litet tips bara.
Hälsningar
Carina
Bravo Staffan och Caruba! Jag reagerar också som så, så pass mycket smygreklam som det är på denna sajten av Uterm att jag knappt orkar gå in och läsa här längre. Tycker också det är fisigt av ett företag att smyga så, så dyrt är det inte att annonsera här när man når en så pass riktad grupp med många medlemmar. Det ger bara ett trist intryck och man väljer hellre köpa från någon annan.

Äntligen. Beklagar att UTERM inte kan sköta detta bättre. Jag reagerade tidigare och har inte fått något svar, inget svar nu heller. Backa, be om ursäkt och kom igen på rätt sätt!
Hanna
Erfarenheter kan vara olika. Det kan var svårt att känna till alla olika IT-regler. Jag har goda erfarenheter av att båda handla och gå på kurs på UTERM.